Koray Tuğberk GÜBÜR SEO

Koray Tuğberk GÜBÜR är VD och grundare av Holistic SEO & Digital där han tillhandahåller SEO-konsulttjänster, webbutveckling, datavetenskap, webbdesign och sökmotoroptimering tjänster med strategiskt ledarskap för byråns SEO-klient projekt.



Koray Tuğberk GÜBÜR SEO är VD och grundare av Holistic SEO

"Varje pixel, millisekund, byte, bokstav och användare är viktiga för SEO"

Koray Tuğberk GÜBÜR utför SEO A/B-tester regelbundet för att förstå Google, Microsoft Bing och Yandex som sökmotorernas algoritmer och interna agenda. 

Koray använder Data Science för att förstå de anpassade klick kurvorna och baby sökmotor algoritmernas beslutsträd. Tuğberk använde många webbplatser för att skriva olika SEO-fallstudier. 

Han publicerade mer än 10 SEO-fallstudier med 20+ webbplatser för att förklara sökmotorerna. Koray Tuğberk började sin SEO-karriär 2015 i casinobranschen och bytte över till SEO-branschen med sk. vita hattar (the white-hat). 

Koray har arbetat med mer än 300 företag för deras SEO-projekt sedan 2015. Koray använder SEO för att förbättra användarupplevelsen och konvertering frekvensen tillsammans med varumärkes-medvetenhet för online företag från olika vertikaler som detaljhandel, e-handel, affiliate och b2b, eller b2c-webbplatser. 

Han tycker om att undersöka webbplatser, algoritmer och sökmotorer.

Vad är Brand SERP?

Brand SERP är sökmotorns resultatsida för en navigerings fråga relaterad till en varumärkes enhet. En varumärkes enhet är en enhet med den typ av varumärke som har egenskaperna hos en organisation och ett företag samtidigt.

En varumärkesenheten mest populära och relaterade attribut för semantisk sökning är dess VD, personal, telefonnummer, adresser, startdatum, arbetstider, industri, förtroende, expertis, servicekvalitet och historiska nyheter om sig själv. 

Varumärkes SERP kan inkludera klagomål, samarbets information, tjänstlista, VD:s identitet, tagginformation och branschrelaterade nyheter för själva varumärket.

Inom en varumärkes-SERP kan SERP-funktionerna nedan hittas.

Google My Business Panel: 

Inkluderar företagets huvudkontor. Potentiella kunder kan ställa frågor, hitta grundläggande information, läsa tidigare recensioner eller skriva nya recensioner.

  • Sökförslag: 

Populära navigering frågor eller korrelerade frågor för varumärkesenheten eller en relaterad varumärkes enhet och person.

  • Video Karusell: 

Relaterade och detaljerade videor som definierar varumärkets tjänster och identitet.

  • Bildpaket: 

Visuell definition av varumärket oavsett om det är logotype eller konstverk.

  • Lokalt kartpaket: 

Liknande huvudkontor av samma märke, eller liknande märken. Om varumärket innehåller generiska termer kommer Local Map Pack att få mer konkurrens om varumärkes SERP SEO.

  • PAA- Människor ställer också frågor: 

Förtroende, rykte och ämnesrelaterade frågor för ett specifikt varumärke. Att besvara dessa frågor direkt från varumärkets ägda webbresurser är viktigt.

  • Recension Stjärnor: 

Stjärnor som visar kundens uppskattning av kvaliteten på tjänsten, produkten, webbsidan eller artikeln.

  • FAQ 

Frågor och deras svar visas under ett organiskt resultat i FAQ Structured Data.

Tabeller i beskrivningar: HTML-tabeller som kan visas i varumärkets SERP-kodavsnitt.

  • Utvalda utdrag: 

Om en fråga på naturligt språk används för ett varumärke kan sökmotorn visa ett utvalt utdrag som svar.

  • Liknande enheter: 

Andra relaterade företag, institutioner eller varumärken kan visas av sökmotorn. Den här platsen kan hjälpa andra varumärken att få synlighet från ditt varumärkes SERP.

  • PAS - Människor söker också efter: 

Andra enheter av olika slag som söks efter eller associeras med varumärket av sökmotorn eller användarna.

  • Top Stories

Om det finns nyheter eller trend ämnen relaterat till varumärket kan Top Stories visas i Brand SERP.

  • Nyhetspaket: 

En samling relevanta nyhetsartiklar kan presenteras i mitten av SERP av sökmotorn.

  • Länkar för hela webbplatsen: 

Länkar till inre sidor på varumärkets webbplats som visas under varumärkets hemsida.

  • Jobbannonser: 

Varumärkets platsannonser från olika källor, inklusive Google Jobs, kan användas i Brand SERP.

  Kolla och läs om den svenska SEO-experten Adrian Eriksson på Nite Clod 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sveriges bolag på Allabolag

Hantlar - Köp nya eller begagnade Hantlar i Gymkvalitet!

BLOGG OM SEO FÖR SMÅFÖRETAG I GÖTEBORG - GRATIS UTAN ABONNEMANG