Jesper Nissen SEO

Ibland kan man hitta riktiga GrandMasters som Jesper Nissen på gratis mainstream-sajter som Youtube, och nu har jag, Martin Maximus och mina kolleger hittat ytterligare en ny mentor i Jesper den danska SEO experten. 

Nu har jag personligen tre mentorer i Kyle Roof, Chris Palmer New York SEO och nu Jesper Nissen.     Av Martin Maximus SEO

Jesper Nissen SEO - Har en magisterexamen i fysik från Köpenhamns universitet


Jesper Nissen SEO har skakat om min SEO och förståelse för sökmotoroptimeringens ädla konst, så till den grad att jag känner mig nödgad att presentera denna Jesper Nissen från Ålborg är en stad på norra Jylland, där Limfjorden är som smalast, och är Danmarks fjärde största stad med 142 937 invånare (2021)

Kommunen som blev landets tredje största efter de nationellt införda kommunsammanslagningarna 2007 har 219 487 invånare (2021). 

Jesper Nissen startade Computerpeople 2008

När han startade sitt första företag Computerpeople, 2008, och var han tvungen att överge sin andra masterexamen halvvägs, på grund av tidspressen att vara egenföretagare.

Sitt första företags fokus var webbdesign och SEO, där de byggde fler än 700 webbplatser i sitt CMS, ochJesper hade mer än 10 anställda när de var som flest anställda.

Kyle Roof lanserar webbplats med obegriplig text och innehåll



I en SEO-tävling lanserade Kyle Roof en webbplats som mestadels innehåller Lorem Ipsum plus relevanta sökord (på engelska) med hjälp av rätt placerade sökord på webbsidan

Så även om det är svårt/omöjligt att använda tester med en enda variabel i en live-miljö som Googles SERPS för riktiga webbplatser, försöker Jesper fortfarande att varje dag isolera sakerna. som fungerar i sina SEO-strategier från de som inte gör det. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sveriges bolag på Allabolag

Hantlar - Köp nya eller begagnade Hantlar i Gymkvalitet!

BLOGG OM SEO FÖR SMÅFÖRETAG I GÖTEBORG - GRATIS UTAN ABONNEMANG